eRecepce

Elektronická recepce představuje moderní samoobslužné řešení pro recepce, vrátnice i další provozy, které pečují o návštěvy. Toto technické řešení zvládne zajistit hladký chod odbavení i předregistrace návštěv, vydávání návštěvních karet či QR kódů, proškolit vstupující osoby, zobrazit plán areálu či kanceláří a mnoho dalšího.  

Zjistit více

eRecepce

Elektronická recepce představuje moderní samoobslužné řešení pro recepce, vrátnice i další provozy, které pečují o návštěvy. Toto technické řešení zvládne zajistit hladký chod odbavení i předregistrace návštěv, vydávání návštěvních karet či QR kódů, proškolit vstupující osoby, zobrazit plán areálu či kanceláří a mnoho dalšího.  

Zjistit více

Úsporné, bezpečné a chytré řešení

Rychlá instalace i odinstalace zařízení

Přizpůsobime se vaším lokálním potřebám.

Možnost autonomního řešení

Nejnovější bezpečnostní trendy a technologie pro zajištění nejvyšší úrovně ochrany.

Profesionální řešení mimořádných situací operátorem

 Flexibilní cenové modely a řešení.

Rychlé, samoobslužné, bezkontaktní odbavení osob

Návštěvní a informační systém v rámci jednoho řešení

Úspora nákladlů proti "živé" recepční

Individuální konfigurace funkcionalit

Možnost financování investice do eRecepce ze strany Securitas

eRecepce pomůže zefektivnit provoz pracoviště

Recepce je prostorem, který utváří první dojem. Proto je samoobslužná elektronická recepce, zpracovaná v jednoduchém designu, skvělým pomocníkem, který může pomoci s rychlým odbavením jednotlivých návštěv i větších skupin, předáním nezbytných informací, seznámením s BOZP & PO, jednoduchým proškolením, aj. Výhodou řešení je možnost konfigurace na míru potřebám každého pracoviště, nepřetržitý provoz a značná finanční úspora oproti zajištění prostřednictvím personálu.  

Jak to funguje

Zájem o nabídku

Máte-li zájem o zpracování nabídky, kontaktujte nás přes kontaktní formulář, e-mail, chat a nebo zákaznickou linku. Budeme potřebovat bližší informace o objektu, kam má být eRecepce instalována a kontaktní osobě, se kterou se můžeme domluvit na dalších krocích.  

Osobní schůzka, prohlídka objektu

Po obdržení poptávky Vás kontaktuje odpovědný obchodní zástupce, který se s Vámi domluví na osobní schůzce a prohlídce objektu. V rámci osobní schůzky budou upřesněny požadavky na konfiguraci elektronické recepce, integraci do přístupového systému i další očekávání, která mají být v nabídce zohledněna. 

Příprava nabídky na míru

Připravíme Vám nabídku na míru, kterou Vám rádi představíme na osobní prezentaci.  

Smlouva, instalace, zprovoznění

Po odsouhlasení nabídky připravíme smlouvu – buď na financování vlastními prostředky nebo ze strany Securitas, v rámci tzv. bezpečnostního řešení. Po uzavření smlouvy je dle dohodnutého termínu eRecepce objednána, nainstalována a zprovozněna. Zprovoznění je následováno testovacím režimem a dalším proškolením obsluhy.  

Děkujeme za Vaší odpověď, náš operátor Vás bude kontaktovat hned jak to půjde.

Jméno a příjmení

E- mail

Telefon

Poznámka

Potřebujete poradit s výběrem služby? Máte dotaz, na který jste nenašli odpověď? Kontaktujte nás.

info@securitas.cz

+420 910 920 994

Title

Naše služby

Title

Naše služby

Title

Naše služby