eRecepce - moderní a samoobslužné řešení

Elektronická recepce představuje moderní samoobslužné řešení pro recepce, vrátnice i další provozy, které pečují o návštěvy. Toto technické řešení zvládne zajistit hladký chod odbavení i předregistrace návštěv, vydávání návštěvních karet či QR kódů, proškolit vstupující osoby, zobrazit plán areálu či kanceláří a mnoho dalšího.  

Zjistit více

Úsporné, bezpečné a chytré řešení

Rychlé, samoobslužné, bezkontaktní odbavení osob

Návštěvní a informační systém v rámci jednoho řešení

Úspora nákladlů proti "živé" recepční

Individuální konfigurace funkcionalit

Možnost financování investice do eRecepce ze strany Securitas

eRecepce pomůže zefektivnit provoz pracoviště

Recepce je prostorem, který utváří první dojem. Proto je samoobslužná elektronická recepce, zpracovaná v jednoduchém designu, skvělým pomocníkem, který může pomoci s rychlým odbavením jednotlivých návštěv i větších skupin, předáním nezbytných informací, seznámením s BOZP & PO, jednoduchým proškolením, aj. Výhodou řešení je možnost konfigurace na míru potřebám každého pracoviště, nepřetržitý provoz a značná finanční úspora oproti zajištění prostřednictvím personálu.  

Jak to funguje

Zájem o nabídku

Po projevení zájmu o zpracování nabídky, kontaktujte nás přes kontaktní formulář, e-mail, chat a nebo zákaznickou linku. Budeme potřebovat bližší informace o objektu, kam má být eRecepce instalována a kontaktní osobě, se kterou se můžeme domluvit na dalších krocích.  

Osobní schůzka, prohlídka objektu

Jakmile obdržíme Vaší poptávku, zkontaktuje Vás odpovědný obchodní zástupce, který se s Vámi domluví na osobní schůzce a prohlídce objektu. V rámci osobní schůzky budou upřesněny požadavky na konfiguraci elektronické recepce, integraci do přístupového systému i další očekávání, která mají být v nabídce zohledněna. 

Příprava nabídky na míru

Připravíme pro Vás nabídku na míru, kterou Vám rádi představíme na osobní prezentaci.  

Smlouva, instalace, zprovoznění

Hned, co odsouhlasíme nabídku připravíme smlouvu – buď na financování vlastními prostředky nebo ze strany Securitas, v rámci tzv. bezpečnostního řešení. Po uzavření smlouvy je dle dohodnutého termínu eRecepce objednána, nainstalována a zprovozněna. Zprovoznění je následováno testovacím režimem a dalším proškolením obsluhy.  

Zájem o nabídku

Máte-li zájem o zpracování nabídky, kontaktujte nás přes kontaktní formulář, e-mail, chat a nebo zákaznickou linku. Budeme potřebovat bližší informace o objektu, kam má být eRecepce instalována a kontaktní osobě, se kterou se můžeme domluvit na dalších krocích.  

Osobní schůzka, prohlídka objektu

Po obdržení poptávky Vás kontaktuje odpovědný obchodní zástupce, který se s Vámi domluví na osobní schůzce a prohlídce objektu. V rámci osobní schůzky budou upřesněny požadavky na konfiguraci elektronické recepce, integraci do přístupového systému i další očekávání, která mají být v nabídce zohledněna. 

Příprava nabídky na míru

Připravíme Vám nabídku na míru, kterou Vám rádi představíme na osobní prezentaci.  

Smlouva, instalace, zprovoznění

Po odsouhlasení nabídky připravíme smlouvu – buď na financování vlastními prostředky nebo ze strany Securitas, v rámci tzv. bezpečnostního řešení. Po uzavření smlouvy je dle dohodnutého termínu eRecepce objednána, nainstalována a zprovozněna. Zprovoznění je následováno testovacím režimem a dalším proškolením obsluhy.  

Děkujeme za Vaší odpověď, náš operátor Vás bude kontaktovat hned jak to půjde.

Jméno a příjmení

E- mail

Telefon

Poznámka

Potřebujete poradit s výběrem služby? Máte dotaz, na který jste nenašli odpověď? Kontaktujte nás.

info@securitas.cz

+420 910 920 994

Často kladené dotazy

Máte otázky? Jsme zde abychom vám je zodpověděli.

Co služba zahrnuje?

Instalaci kiosku eRecepce v konfiguraci schválené klientem

Zprovoznění systému, dopravné, proškolení obsluhy

Pro jaké objekty se eRecepce hodí?

eRecepce se hodí pro všechny objekty s recepcí či vrátnicí, které řeší odbavení návštěv, výdej vstupních karet a QR kódů, proškolení návštěv a zaměstnanců, předávání informací o objektu a mnohé další.

Pro jaká školení je eRecepce nejčastěji využívána?

Naši klienti kiosek využívají na mnohá školení, nejčastěji z oblasti BOZP&PO.

Je možné eRecepci propojit s již nainstalovaným přístupovým systémem?

Ano.

Zvládne se návštěva na kiosku odbavit bez předchozí zkušenosti?

Samozřejmě. Systém je velmi intuitivní a jednoduchá obsluha je základem.

Je eRecepce k dispozici i v jiných jazycích?

Ano- Rozsah přizpůsobíme potřebám objektu.

Jaký je postup, pokud mám o eRecepci zájem?

Stačí nám sdělit základní informace o vás (jméno, příjmení, společnost, email, telefon)

Informace o objektu: kde se objekt nachází? Adresa, GPS lokace

Získané informace předáme našemu obchodníkovi, který vás bude kontaktovat a domluví si s vámi prohlídku na místě.

Proč je nutná prohlídka objektu, kde má být eRecepce nainstalována?

Prohlídka na místě je velmi důležitým prvním krokem společné spolupráce. Pomůže nám lépe pochopit vaše potřeby a požadavky na systém, nutnost integrace, aj. Na základě prohlídky objektu a společné diskuze jsme schopni připravit relevantní nabídku.

Je prohlídka zdarma?

Ano.

Co následuje po prohlídce objektu?

Obchodník ve spolupráci s technickou podporou zpracuje návrh eRecepce, který vám následně zašle k odsouhlasení. Nabídku s Vámi také rád prodiskutuje na osobní schůzce.

Jak dlouho trvá instalace?

Jak dlouho bude trvat instalace, se dozvíte v nabídce. Vždy záleží na konkrétní konfiguraci systému a požadavcích na integraci.

Proč je nutná prohlídka střeženého objektu?

Prohlídka na místě je velmi důležitým prvním krokem společné spolupráce. Pomůže nám lépe pochopit vaše potřeby, vyhodnotit rizika a doporučit vám nejvhodnější řešení zabezpečení.

Je prohlídka zdarma?

Ano.

Co následuje po prohlídce objektu?

Obchodník ve spolupráci s technickou podporou zpracuje návrh zabezpečení, který vám následně zašle k odsouhlasení.

Jak dlouho trvá instalace?

Jak dlouho bude trvat instalace, se dozvíte v nabídce. Vždy záleží na komplikovanosti instalace.

Title

Naše služby