eRecepce
Elektronická recepce představuje moderní samoobslužné řešení pro recepce, vrátnice i další provozy, které pečují o návštěvy. Toto technické řešení zvládne zajistit hladký chod odbavení i předregistrace návštěv, vydávání návštěvních karet či QR kódů, proškolit vstupující osoby, zobrazit plán areálu či kanceláří a mnoho dalšího.
eRecepce
Elektronická recepce představuje moderní samoobslužné řešení pro recepce, vrátnice i další provozy, které pečují o návštěvy. Toto technické řešení zvládne zajistit hladký chod odbavení i předregistrace návštěv, vydávání návštěvních karet či QR kódů, proškolit vstupující osoby, zobrazit plán areálu či kanceláří a mnoho dalšího.
Úsporné, bezpečné a chytré řešení
Rychlá instalace i odinstalace zařízení
Přizpůsobime se vaším lokálním potřebám.
Možnost autonomního řešení
Nejnovější bezpečnostní trendy a technologie pro zajištění nejvyšší úrovně ochrany.
Profesionální řešení mimořádných situací operátorem
Flexibilní cenové modely a řešení.
Rychlé, samoobslužné, bezkontaktní odbavení osob
Návštěvní a informační systém v rámci jednoho řešení
Úspora nákladlů proti "živé" recepční
Individuální konfigurace funkcionalit
Možnost financování investice do eRecepce ze strany Securitas
eRecepce pomůže zefektivnit provoz pracoviště
Recepce je prostorem, který utváří první dojem. Proto je samoobslužná elektronická recepce, zpracovaná v jednoduchém designu, skvělým pomocníkem, který může pomoci s rychlým odbavením jednotlivých návštěv i větších skupin, předáním nezbytných informací, seznámením s BOZP & PO, jednoduchým proškolením, aj. Výhodou řešení je možnost konfigurace na míru potřebám každého pracoviště, nepřetržitý provoz a značná finanční úspora oproti zajištění prostřednictvím personálu.
Jak to funguje
Zájem o nabídku
Máte-li zájem o zpracování nabídky, kontaktujte nás přes kontaktní formulář, e-mail, chat a nebo zákaznickou linku. Budeme potřebovat bližší informace o objektu, kam má být eRecepce instalována a kontaktní osobě, se kterou se můžeme domluvit na dalších krocích.
Osobní schůzka, prohlídka objektu
Po obdržení poptávky Vás kontaktuje odpovědný obchodní zástupce, který se s Vámi domluví na osobní schůzce a prohlídce objektu. V rámci osobní schůzky budou upřesněny požadavky na konfiguraci elektronické recepce, integraci do přístupového systému i další očekávání, která mají být v nabídce zohledněna.
Příprava nabídky na míru
Připravíme Vám nabídku na míru, kterou Vám rádi představíme na osobní prezentaci.
Smlouva, instalace, zprovoznění
Po odsouhlasení nabídky připravíme smlouvu – buď na financování vlastními prostředky nebo ze strany Securitas, v rámci tzv. bezpečnostního řešení. Po uzavření smlouvy je dle dohodnutého termínu eRecepce objednána, nainstalována a zprovozněna. Zprovoznění je následováno testovacím režimem a dalším proškolením obsluhy.
Návštěvní systém
Samoobslužné odbavování návštěv (jednotlivců i skupin), vč. možnosti využití čtečky dokladů
Možnost integrace do interního návštěvního systému zákazníka
Předregistrace návštěv
Vydávání RFID karet nebo QR kódů
Informační systém
Předávání informací pro vstupující osoby
Seznámení se s BOZP & PO vč. možnosti potvrzení podpisem na podpisovém tabletu
Bezpečnostní dotazník
Jednoduché proškolení
Zobrazení plánu budovy, areálu, zasedacích místností aj.
Informace pro zaměstnance (benefity, stav zaměstnaneckého konta, aj.)
Potřebujete poradit s výběrem služby? Máte dotaz, na který jste nenašli odpověď? Kontaktujte nás.